Smålandsskogen


Den pålitiliga hantverkarhunden bygger garderobsinredning med sin husse (läs: hunden som aldrig vill vara själv måste sitta inne i garderoben för att uppnå närkontakt av högsta graden)

Så åkte vi till smålandsskogen igår med E och Lillvisp. Till en skog där varken jag eller Roddisen förut varit, men den lämpade sig bra för hundrejsande och mattepromenader då det fanns mjuk mossa, många stockar, ett fält och så förstås ett dike fyllt av härligt vatten. Mattarna som först hade ambitiösa träningsplaner ägnade sig åt varm choklad och papperspåsarna från Kakboden medan hundarna jagade livet ur sig själva... haha...


Som värsta cirkushundarna gjorde de synkroniserade hopp över diket från varsin sida.


Jag tar dig, det vet du!


Ta mig om du kan!


Många kärleksbett blir det...

Kommentarer
Postat av: Helena och Justus

Härliga skogsracebilder! Smålandsskogarna är de bästa skogarna :-). Jag är själv uppvuxen i en av dem och de ränderna går aldrig ur...



Kram från Helena och Justus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback