Vårkänslor

Igår kom sjuklingen på besök, och det var en pigg sjukling som höll Roddan konstant sysselsatt.  Den pigge sjuklingen återkom även på kvällen... så det blev dubbla besök och glädjen stod högt i tak, de verkligen älskar varandra!

Ridgebackbrottning utövas med fördel utomhus, så slipper människorna möblera om och be grannarna om ursäkt.

image641
När man är "ler och långhalm" innebär det att man nosar på samma fläckar

image642
Roddans vårkänslor går inte att ta miste på.

image643
Okej då äter jag upp ditt huvud...

image644
Ridgebackdans - en konst som bara behärskas av några få... sköna men svåra moves är det.

image645
Men ååå, jobbiga unge, måste du störa nu när vi ska posera?

image646

image647

image648

image649
Baklängeskullerbytta med assisterande framåtvolt, inte helt okomplicerat akrobatnummer.

image650
Biter du i mitt öra, biter jag i ditt!

image651
Nu springer vi!

image653
De kan posa fint tillsammans... på andra sidan staketet passerar en främling så de håller koll!
image654

image655
Nu går vi in va?

image656
Nu vilar vi!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy bubblan vad avundsjuk jag är, vill ha min valp nuuuuu!!!!! Fast Maja är min finaste ändå...
Anna

Postat av: Tessan

Vilka himla härliga bilder! Dom verkar verkligen trivas ihop, men så e det ju 2 RR oxå....och dom talar nog sitt egna språk tror jag =)
Kram Tessan

2008-02-21 @ 17:57:35
URL: http://aussieridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback