Hjälte-Rod rycker ut.

Matte som sett fram emot en lång, lugn skön helkväll i soffan efter en sömnstörd natt med två Ridgebacks i sängen, världens längsta dag på jobbet med sorgligt dödsbud får istället för att se dansk polisserie packa in sin högt älskade hjältehund i bilen och åka till djursjukhuset för att lämna lite Rod-blod.  Soffan lockar, men inte f-n skulle jag vilja att någon idiot väljer den om det är min hund som ligger där akut på ett operationsbord och har förlorat mycket blod. Då finns det bara en sak att göra...

image676

Vad Adam och Rod har haft för sig sedan "lillskiten" inkvarterade sig här igår eftermiddag får vi ta en annan dag, nu är snabbmiddag som gäller och sedan gasen i botten till djursjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Anna

tralala...super super man vad duktig Rod är som ger blod.
Jag köpte 2 flaskor Ridgeback vin idag...hmmm för 173:- styck. Jag vet jag är knäpp men AnnMarie ska få den ena. Den andra ska jag och Helene ha när valpen kommit hem....hoppas allt går bra bara.
kramis kram

Postat av: Anna, Nisse och Laban

Men vad är det nu som har hänt? Har inte ni haft nog med dödsbud på era arbetsplatser?

Kram Anna

2008-02-26 @ 17:46:24
URL: http://web.telia.com/~u48017546
Postat av: Patricia, Moa & Sancy

Vilka hjältar ni är!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2008-02-27 @ 12:34:51
Postat av: Tina

Vem behöver dansk polis serie när man kan följa allt action på eran blogg?????

2008-03-17 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback