Glad Alla hjärtans dag!

image640
Glad alla ♥:ns dag på er!


Kommentarer
Postat av: Maja

hej Rod! Va fin du var bredvid din matte när ni cyklade. Matte säger att hon ska ta med mig i cykelkärran och cykla till Svinö idag...hmmm vet inte vad jag tycker om det egentligen, vill ni följa med???

Postat av: Thaba och Bella

Är hjärtat till oss? Snart måste vi ses igen? Ska bara löpa färdigt först. Vilken fin "lillebror" du fått förresten.
Hälsningar från tjejerna Storm

2008-02-14 @ 18:15:16
Postat av: VQ headquarter

massa alla hjätans kramar till er med från västkustfamiljen =)

2008-02-14 @ 18:33:58
URL: http://www.vereusqoya.se
Postat av: Kinga

Tack för gratulationerna. Blodad tand är bara förnamnet. Nu ska här ställas ut vill jag lova. Kul att få en sån bra start när man är nervös ändå för att man ska göra rätt.
Ha det gott
Kinga och matte

2008-02-18 @ 21:55:25
URL: http://www.123minsida.se/kinga
Postat av: Jessica P

NI har alltid så himla fyndiga kort som gör mig glad! Puss.

2008-02-19 @ 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback