Bläsingebilder

Vädret nu påminner mest om november... vi blåser bort och det är ruggigt kallt ute. Det fladdrar i Roddisöronen och man får hålla i sig i gathörnen så man inte följer med i vindpustarna. Därför bjuder vi bara på fler av de soliga söndagsbilderna från Bläsinge. Väderrapporterna skvallrar om att kommande söndag blir likadan! Hurra för det!

image737
Roddipodd!

Helt plötsligt insåg jag att vi har en nästan likadan bild på Leva från exakt samma strand, tagen i oktober 2005.
image743
Älskade och saknade Levis!!! Du finns med oss...

image738
Matte och Roddan hittar en båt på stranden...

image739
Kloklippning i det fria! (Notera Rods ogillande tunga...haha)

image740
Lilla V och halsskinnet

image742
Rod sniffar i vårvindarna

Kommentarer
Postat av: Patricia, Moa & Sancy

Först o främst: GRATTIS i efterskott på födelsedagen :D!! Ser ur att ha haft en helt underbar dag i goda vänners lag.

Kanonfina bilder på finaste Roddan det ser helt underbart ut att få springa på stranden låter Moa hälsa...

Vi ska flytta hem till Skåne i sommar så då blir det inte såå långt att åka för att träffa båda brorsorna :D!! P g a flytten så vet vi inte om vi kan komma på Majmönstringen hörde att ni ev skulle dit skulle varit kul med en liten släktträff i Alafors!

Kramar från mig o mina töser

Postat av: Kinga

En sån strand vill jag också springa på. Hoppas verkligen att vi kan ses när jag kommer ner. Matte ska ringa till Majas matte och bestämma något annars är det ju härligt att bara släppa lös på en sån härlig sandstrand och bara kolla hur långt man kan springa innan den tar slut.
Nospuffar Kinga

2008-04-19 @ 21:17:21
URL: http://www.123minsida.se/kinga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback