Tjuvlyssnat

Ett av mattes surfnöjen är och har länge varit sajten www.tjuvlyssnat.se

Nu "har" vi en egen Rod-tjuvlyssning att delge er bloggläsare.

Sen kvällsrastning och vi passerar mellan hamburgerstället och en bankomat på en av infartslederna till centrum. Intill trottoarkanten stannar en bil full av killar i tjugoårsåldern och med hög musik spelandes.

- Kolla vilken hund alltså! *Fin, ellerhur tänker jag...*
- Jag vet, vi slår ned tjejen och tar hunden!

Haha... de skulle bara våga. Ingen slår mig, och ingen tar Rod i från mig. Vi gick därifrån med näsan och nosen i vädret!

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Hej kompis! Skulle vilja träffa er snart igen! Lina kommer ikväll, tillsammans med sin fästman tillika trolovade Olle och vi ska spela Settlers och jag önskar du vore här också! Bra när fördomar mot tjugoåringar i bil med hög musik får sig ett törn, trodde inte de uppskattade Rods ras så mycket när det finns andra biffigare och elakare utseende att falla för. Jag brukar se två RR utanför mitt köksfönster varje dag, och två golden och jag tycker vilken som helst av dem kan flytta in till mig. Grannens nakenhund Harry däremot verka vara en riktig mespropp och inte så vacker heller, så han kan få bo hos grannen fortsättningsvis.

2007-05-11 @ 10:54:27
Postat av: Lis

Roligt med tjuvlyssning. Här kan du få en av mig. En arbetskamrat hörde två killar, en sen kväll på puben, diskutera hundraser. Det var flera stora hundraser som nämndes. Men den ena killens absoluta favoritras var ---- hör och häpna --- Rhode Island Backroad. Vad ger du för den???
// Lis

2007-05-11 @ 14:33:09
Postat av: Jessica P

Hoppas svingalängorna var till belåtenhet. Jag har faktiskt läst om Ystad i helgen, för jag började om på serien om Wallander och sitter nu med bok nummer två (eller tre om man räknar in det som föregår de andra två i serien..mummel mummel) och laddar inför kvällens film. Fnissade för övrigt nöjt åt Lis inlägg om dressinghunden!

2007-05-13 @ 17:12:53
Postat av: Linda

Även jag är ett fan av siten tjuvlyssna, tycker att det var bra att ni startade en egen här hos Roddan. Jag skrattade högt när jag läste kommentaren om killen på krogen vars favorit ras var Rhode Island Backroad.. Har hör många konstiga varianter på vår ras men den tog priset :).
Kram från mig och en super pigg plexilusk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback