Goda grannar

Vi måste ha världens bästa grannar. De ringer på med fläskfilérester i en skål till Rod, och det har nu hänt flera gånger. Den äldre mannen som bor i gårdshuset och är livrädd för hundar sa igår när vi satt ute i solen:

-Jag tror ni har bygdens trevligaste hund, han är så lydig.

Hurra!

Idag är det sommar här. Vi har suttit ute i flera timmar och Roddis rullar sig i gräset och i sandlådan(!!!). Vi har också varit över på Zindras gård och busat med henne på deras gräsmatta.

Ikväll kommer husse och då blir ordningen återställd för ett tag framöver. I alla fall fram till helgen eller nå't...

image354
Rods älsklingsplats (om han inte ligger i vår säng) IKEA-korgen som "mormor" köpt...

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Myspys! Det är ju himla gott att ha sån gård som ni har när ni saknar balkong! Jag kommer vara i Norrköping en stor del av hösten så då kommer jag ner, det är ju så nära.. ärligt talat alltså. Vi får boka in det i tid så jag får tummen ur...

2007-05-21 @ 21:55:23
Postat av: Zindra

Grym korg kompis! One size fits all...he he.

2007-05-22 @ 06:45:24
Postat av: Patricia & Moa

Nu är vi tebax i storstaden!! Tänk vad tiden går fort när man är ledig ?!? Va' synd att vi missade varandra när du var här uppe men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag! Apropå glassen så har jag abstinens nu när jag inte jobbat på 10 dagar :)!
Va söt Roddan är i sin nya säng! Sköt om er i vår värmen!!
Kramar från oss

2007-05-22 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback