Nära havet vill jag bo...

De som känner oss vet att vissa av oss (hrrmmm...) hade betänkligheter när det gällde flytten tillbaka till Kalmar, men nu ångrar vi det inte en sekund. Det kan inte finnas något bättre än att bo vid havet. Okej, okej ni på västkusten tycker inte att det är ett riktigt hav, men jo Östersjön är i alla fall ett innanhav som heter duga! Och vi trivs som fiskar i vattnet, somliga mer än andra, läs Rod! Idag har vi spenderat dagen på Öland, vid Sandbergen med picknickkorgen full av god mat.

image382
Rod och matte

image383
En badpojke som huttrar på stranden, med badlakan på känns det lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Ems

Klart som korvspad att man vill bo vid havet och i Kalmar i synnerhet!! Hoppas ni hade en fin dag på Öland (ytterligare en av anledningarna till att man vill bo där vi bor!)!

2007-06-10 @ 19:22:28
Postat av: Jessica P

Det är ridgebackutställning här i stan till helgen om jag läste anslaget på Konsum rätt. Coolt! Jag har dessutom förstått att mountainbike i skog är jätteskoj och att springa på lina med Per är nice! Jag ska också fixa lite träning i höst, tror det blir ett kort på F&S just för att man vet vad man får för pengarna...ha det gott i sommarvärmen och använd solskydd för bövelen!

2007-06-11 @ 21:17:23
Postat av: Lotta

Vad fina ni är :-) Tur att vi åtminstone har gott om sjöar. Så man kan svalka sig lite.

Postat av: Lisa, Rut & Gunda

Sommar på Öland, picknickar & soliga bad: Fy fabian! Vi är INTE avis alls. Eller joooo bara jättemycket! Jag skrattar att se Roddan i vattnet, inte beroende på att det just är Rod. Nej mer för att tanken faller på 9-åriga Noa (rr-tik, fast med killnamn) som aldrig för sitt liv skulle entra väta!!!
Men så är de olika individer, se bara på mina brudar. Gunda älskar vatten men får smärre panik om hon skulle behöva ta lika många simtag som Rutan... som i sin tur är mer fisk än hund.
Ha en fortsatt trevlig sommarvecka
KRAM LISA, RUT & GUNDA
ps. Bräckt vatten (Östersjön) är väl ändå bättre än de salta bad som Bästkusten erbjuder??? ds.

2007-06-12 @ 10:44:44
URL: http://www.krutrut.com
Postat av: VQ

Hej
Hur skönt ser det inte ut på den bilden då.....
Vi vill gärna tacka för den fina och uppenbarligen blixtsnabba presenten???? Jag tog posten med mig när vi kom från BB å såg presenten... Hur hann du????
Helt otroligt gulligt! Hon har redan invigt ROddriks utvalda strumpor.
Tack igen för alla fina gratulationer. Å ja hon e söt faktiskt, på riktigt =0)
Vi hörs o framförallt ses senast på Öland
kram Tina o VQ bäbisen

2007-06-12 @ 14:17:30
URL: http://www.vereusqoya.se
Postat av: Helena och Justus

Vilken härlig badkille han är, Rod! Det är ju underbart att se dem njuta i vattnet, och sedan få tokfnatt på land :-). Justus och jag tackar så mycket för de snälla orden i gästboken. Vi hade en härlig helg och Justus var så himla lycklig över att hans uppfödare var här och hälsade på. Och gissa om jag var stolt efter utställningen...! Tropisk värme får bli mitt önskeväder på utställningar framöver, eftersom Justus då verkar hamna på en helt normal energinivå :-).
Kram från Helena och Justus

2007-06-13 @ 09:58:35
URL: http://www.dovier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback