EU-passet!

Matte var på utställning helt själv idag på Kalmar BHK, UTAN Roddan! Många som vi känner tyckte det var knasigt att jag kom själv, eftersom jag nästan aldrig går någonstans utan att ha Roddan i hasorna, men det var lite för hett och lite för stojigt och då hade han det bättre hemma.

Han är inte så miljötränad än att han kan "njuta" och ta det lugnt bland så MÅNGA hundar ännu. Men gud vad sugen jag blev på att ställa hund och Roddan hade lätt sopat banan med de andra Ridgebackarna om han inte hade sin extravirvel och om han vore ringtränad, eftersom han är världens finaste RR ;-) Jag är inte alls partisk i frågan... Det gick bra i ringen för Roddans kompisar Nisse och Zindra, som jag hejade på såklart!

Jag hookade i alla fall upp med en tjej som hade en RR-tik som heter Ester från CaineAbels, som vi kan spåra med tillsammans i höst.

Förresten har ni sett vilket snyggt pass Roddan nu har... nu saknas bara antikroppsintyget.

image392
Inte så bra bilder, men så att ni förstår hur tjusigt det hela är, nästan som ett pass för människor.
image393

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Det var ett coolt pass!

2007-06-17 @ 18:39:25
Postat av: Jessica P

Jag gjorde en beställning på böcker idag och valde bort just den, frågan är varför...den får vara med på min nästa beställning som jag troligen gör lagom till semestern :)

2007-06-17 @ 21:29:56
Postat av: Linda & Lexi

Stort tack, ja vilken kanon helg vi har haft i utställningsringarna :) Trots ösande regn igår...
Kul att ni har fått passet, men vad har hänt med provsvaret? var det borttappat???
Vi hoppas att ni tre får en kanon semester tillsammans med massor av sol, bad, god mat och dryck ;).
Kram, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback