Salut de St Girons!

Oj, oj bara 15 minuter till forfogande att beratta allt som vi gjort sen sist jag skrev.... Det ar ont om internetmojligheter har! Sa vad vi gjort far vantas med tills vi kommer hem, till en sammanfattande berattelse. 

Vi har lamnat Medelhavet och traverserat Frankrike och befinner oss pa Atlantkusten. Vi har halsat pa slakten sedan i fredags och igar akte vi vidare for att mota upp vanner fran Orebro. Vi lamnade La Franqui med lite sorg i fredags och fick lova personalen och gaster pa vart stammissurfhak "le Cozy" att komma tillbaka nasta sommar. De tyckte till och med att vi skulla lamna Roddan kvar dar. Snacka om att han gjort sig popular!!!

Har regnar det tyvarr och det kanns som om brannan redan bleknar. Men vi ar vi gott mod och ska nu hanga har nagra dagar innan vi kuskar vidare upp langs kusten.

Jag har precis som forra aret glomt min adressbok hemma, sa forvanta er inte vykort alla...  Ni far halla till godo med bloggens halsningar.

Jessica - vi raknar med att 600 bajspasar racker ett ar, om Roddan bajsar i skogen nagra dagar samt aker tillbaka hit pa semestern nasta ar. Bilder kan det inte bli nagra for vi har ingen USB-kabel till kameran, men vi har tagit nastan 400 bilder redan  nu....

Bisous!

Kommentarer
Postat av: Anna och Nisse

Nu börjar det bli tomt här hemma och Nisse saknar sin kompis!! Välkomna hem!!
Kram
Anna

Postat av: Jessica P

Jag har semester på egen hand sista två veckorna i augusti, kan jag kanske klämmas in i ert hem då nånstans, alternativt nån av de åtta helgerna i september eller oktober? Då blir det åka från Norrköping i stället! Vi snackas när ni anländer till hemorten igen :)

2007-07-11 @ 23:12:07
Postat av: Anonym

Vi läääääängtar efter er alla tre! (Så fånigt men ändå så nödvändigt är vi i Luleå då när ni kommer hem!!!) Vi ses! Kör försiktigt. Anders ringde igår och pratade länge med farmooor. Han var riktigt duktig sa hon. Ulrika hade även hon gjort stora framsteg i franska språket sa hon. (Jag vågade inte ens ringa!)Mamma Annika

2007-07-13 @ 17:51:34
Postat av: Sara

Hej!
jag vill också vandra längs medelhavet! underbart att läsa att allt är så bra. själv surfar jag från båten för första gången och det var din sida som jag checkade först!! massa pussar, sara

2007-07-13 @ 23:38:44
Postat av: Ems

Härligt att allt är bra med er! Ser fram emot att se foton från er sköna semester när ni kommit hem! Må väl & kram!

2007-07-14 @ 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback