Godisträdet

Idag på lunchen gick vi som vanligt till Rävspelet för lite bus och leta-övningar i godisträdet som Rod tycker är lite knepigt, men kul!

Igår var vi där på morgonen och jag gömde mig bakom ett annat träd medan Rod sniffade runt... helt plötsligt upptäckte han att jag var borta och blev så paff att han glömde att han har både nos och öron... och använde varken luktsinne eller hörsel när jag ropade till honom då han sprang runtrunt. Paniken i honom växte och jag stod ut med att se den ungefär en halv sekund och var sedanav hjärteknip tvungen att hoppa fram bakom trädet och vifta med armarna, när Rod uppenbarligen bestämt sig för att springa hemåt (tryggast så)... så, inga mer taskiga kurragömmalekar alltså! Behöver jag säga hur glad han blev?


Inkallning
Inkallning! "Ja, jag kommer"

Finns det någon vackrare ras (på hösten)? En RR ser ut att vara gjord för att matcha fina höstlöv.

Godis i träd 1
Nos, balans och klättring, allt i jakten på en Frolic...

Godis i träd 2
Och där var en Frolic!

Godisrumpa
Finaste godissletarrumpan (kanske inte den mest lyckade bilden på Roddis, men han är "in action" i alla fall)

Nu ska mössa och vantar på för en långrunda innan husse hämtas vid tåget. Han längtade så mycket efter oss att han kommer hem fastän han egentligen inte skulle.... HURRA! 

Lägg märke till Roddis nya, fina halsband!

Kommentarer
Postat av: Marie och Flora

Hittade hit via Nevyns sida...
Vad kul att läsa om fler med ett likande förflutet liv... även om er husse verkar ha blivit kvar??? vi menar så klart ert förhållande till Öret ;) vi var också på en "nostalgitripp" i Markaskogen för några veckor sedan (bor nu i Gbg)
från det ena till det andra... snyggt halsbad Floris har ett identiskt !
ja det var kul att se och läsa... hit kommer vi igen!!

Postat av: Moa

Åååh brorsan va tjusig du är i nya halsbandet ;) ! Emellanåt får min matte värsta köp-nojjan och handlar hem en massa saker man kan både ha på sig och använda till träning! Tänk om hon kunde få köp-nojja på grisöron eller märgben istället!?! Klickern är min personliga favvis, man måste ju jobba för födan ibland :) Nospuss från syrran i norr

2006-11-09 @ 23:18:50
URL: http://www.zipperbacks.se
Postat av: Linda & Lexi

Hallå,

Flera gånger i veckan smiter jag förbi här när det är lite lugnt på jobbet ;), för att se vad bus Roddisen har för sig, och varje gång försöker jag att skriva någon kommentar. Men min jobb dator bara vägrar :(. Provar hemifrån nu (har äntligen komit på att jag kan titta förbi här med:)).
Hoppas att d funkar nu.

Kram från mig och Plexen

2006-11-11 @ 11:22:52
Postat av: Linda & Lexi

Tjoho.. Det gick.. Bra då kommer vi tillbaka snart igen.. Fint halsband Roddisen har fått ;).

2006-11-11 @ 11:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback