Hit med sol och värme


Detta är nog vår all-time-favourite-bild på Roddan! Point L'Espiguette sommaren 2007

Behöver vi säga hur mycket vi längtar efter vår och sommar? Är det för mycket begärt med lite sol? Det känns som om en grå blöt filt legat över oss i månader nu och blir det inte snö kan det lika gärna kvitta med vinter. Vädret nu är deprimerande och suger musten ur en. Det är mörkt när man går hemifrån och mörkt när man kommer hem... Hit med sol och värme!

Funderar lite på hur det är med Roddans blogg egentligen, har vi några läsare som vill ha uppdateringar eller är det dags att runda av?

Kommentarer
Postat av: Anna, Maja och Hedda

Jaaaaaaaaaaaaaa vi vill ha uppdateringar. Kram från oss som inte uppdaterar själv.

Postat av: Anna, Nisse och Laban

Jag vill inte att du slutar - jag älskar den här bloggen! Du skriver underbart och tar fantastiska foton. Det kanske kan bli en kombinerad Rod- och bebisblogg?



Kramar Anna

2009-01-31 @ 10:59:55
URL: http://nisseochlaban.zoomin.se
Postat av: Emma

Jag är inne och kollar varje dag minsann. Och jag håller med ovanstående, du skriver kanon och fotona är fantastiska! Fotot på Rod i detta inlägget är nog min favorit av dem jag har sett också. Underbart!

2009-01-31 @ 19:43:52
Postat av: Camilla & Gucci

Såklart Roddans blogg måste vara kvar!!!

2009-02-01 @ 13:14:04
URL: http://www.ridgebackgucci.se
Postat av: Linda & Lexi

Jag håller med ovanstående talare. Klart att Roddans blogg måste vara kvar :).. Även om jag e dålig på att komentera så är vi här o kikar titt som tätt..



Kramar från Lexi m matte

2009-02-01 @ 13:21:16
URL: http://www.rvlexi.com
Postat av: Mamma A

Nej! Lägg inte ner bloggen! Jag tittar ofta.Tycker du skriver så trevligt om Roddan och er tillvaro.

2009-02-02 @ 08:19:21
Postat av: Adams hussemor

Jag tittar varje vecka! Så jag hoppas du orkar fortsätta!

2009-02-04 @ 07:32:00
Postat av: Anna, Maja och Hedda

Tack för att vi fick komma in på en snabbvisit så här på kvällen. Maja höll svansen högt när vi gick hem....Maja och Hedda tyckte det var superskoj!

Så skoj att Hedda stöp i säng efter maten. Hon bara försvann in i sovrummet.

Ni bor så fint att jag blev dösugen på att flytta, helst nu. Kramis kram på er

2009-02-04 @ 20:43:37
URL: http://www.ridgebacktassar.se
Postat av: Kinga

Självklart ha kvar, man måste ju bara få se fortsättningen nu när Roddan blir storebrorsa.

Krya på dig Ullis!

Nospuffar

Kinga och matte

2009-02-06 @ 22:26:13
URL: http://www.kingaridge.se
Postat av: Linda & Tzaren

Hur ska vi hålla reda på vad som händer brorsan om ni inte har bloggen kvar!? Det klart att ni måste fortsätta uppdatera! Kram från ett lika grått GBG

2009-02-08 @ 17:04:37
Postat av: Jenny

Hallå hur skulle vi kunna låta bli att läsa Roddans härliga blogg?????

Bara att fortsätta uppdatera serru!!!

Kram Jenny

2009-02-12 @ 16:35:50
URL: http://www.kennelevergraces.se
Postat av: Terese

Aldrig i livet att det är dags att avrunda! Vi älskar Roddans blogg och vill inte vara utan! Fina bilder och fina texter om en fin familj. Ja en av dom finaste bloggarna vi vet.

2009-02-14 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback