Stackars Roddan

Hur dålig husse och matte får en stackars hund ha? Idag upptäckte matte att Roddan fanns porträttfotad i skyltfönstret på stans stora hundsportsaffär. Stackars hund, han har deltagit med sitt vackra huvud i en fototävling och inte ens hans egen familj har röstat på honom... Vann gjorde såklart den minsta valpen. En jättesöt svart liten Kelpieliknande valp på sisådär 8 veckor. Undrar om Roddan fick någon röst? Förhoppningsvis! Han är ju ändå väldigt vacker! Men vi kan inte förlåta oss själva för att vi har missat detta. Hans bild sitter i skyltfönstret längst till höger om ni har vägarna förbi...


Följande bild KUNDE man ha röstat på... Inte ens Roddans egen hejaklack har röstat eller ens uppmuntrat bloggläsare och övriga att rösta. Fy skäms!

Vi hurrar och klappar i händerna för alla VQ-framgångar under den gågna veckan. Nu är VQ-dogs svenska, danska, viltspårande champinjoner med cert och bis-vinster och klabbet... Vilka jädra hundar! Vilka jädrans bra uppfödare! Vilka enastående hussar och mattar! Hurra för er allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma A

Ja Jag hade då röstat på Rod!!!!!!

2008-08-28 @ 07:57:52
Postat av: Jessica Pi

För mig är han den stiligaste karln på fyra ben.

2008-08-28 @ 08:06:22
Postat av: Ems

min röst hade självklart varit Roddisens!!

2008-08-28 @ 08:30:57
Postat av: Lis

Åh nej, vilken affär var det? Att vi också har missat att rösta. Ja, han är den finaste killen, det tycker i alla fall Thaba och jag tror att Bella håller med. Såg dig och Roddan i full fart på cykel häromdan. På Norra vägen och det såg ut som om han hade helskoj när han skuttade fram.

Ha en skön helg

Lis

Postat av: Tina

Ja vi hade ju röstat ihjäl oss på Rod. Hälsa honom det! Jag (vi, inkl Rods fam.1) är också väldigt glada att ni ringde det där samtalet för två år sedan =) Sedan vill jag också säga till Emma! Jag vill att du ska vara min vän oxå.... "lydnadskurs kan du vara själv"... så underbar.. Fast urgulliga strumpor till Daphne är också uppskattade i brevlådan =) Dom är sparade i "Daffys sparalåda"

Kram på er.. ses snart!!!!!!!!!!!!!!!

I kroppkakeland

2008-08-29 @ 22:52:05
Postat av: Anna, Maja och Hedda

Vi röstade minsann på Rod, frågade tom om vi fick rösta flera gånger fast vid olika tillfällen, men det fick vi inte. Inte ens Majas röst räknades som egen utan hon ingick i min sa de. Han är iaf finast!!!!! Ses på Böda utställningen. KRAM

2008-08-30 @ 23:36:32
URL: http://www.123minsida.se/RRidgebacks
Postat av: Gucci

SÅÅÅ fin som du är , kan jag lova att jag hade kunnat springa heeela vägen till Kalmar för att rösta på dig!!!

2008-09-01 @ 17:44:19
URL: http://www.123minsida.se/familjen-olofsson
Postat av: Helena och Justus

Fine, fine Rod! Kan tänka mig att ågrenen står som spön i backen hos matte och husse, men strunt samma - det var ju bara en simpel tävling i en affär. Hemma hos er är han ju vinnare varje dag! :-)



Justus tackar och bockar för namnsdagsgratulationen! Vi ska också till Böda, så vi ses där :-).



Kram från Helena och juvelen

2008-09-02 @ 22:15:55
URL: http://www.dovier.se
Postat av: Kinga

Jorå, jag kommer ju ner nu till helgen, men vad jag förstår så hinner jag inte rösta. Varför har ingen skickat ut info om poströstning för?? Roddan, du skulle ju ha vunnit ju.

Hoppas vi ses i Böda,

Kinga

2008-09-02 @ 22:20:26
URL: http://www.kingaridge.se
Postat av: Anna, Maja och Hedda

Vad kul att få träffa Adam också, då blir nog Hedda lite glad....

ses på lördag. kram

2008-09-03 @ 13:15:08
URL: http://www.123minsida.se/RRidgebacks

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback