Komplimang

I eftermiddags på rundan efter jobbet så gick jag och Rod vår vana trogen förbi min gamla gymnasieskola. Min gamla svensk- och tysklärarinna kommer cyklandes med baskern på huvudet som vanligt.

- En sån fin vovve, säger hon på sin skånska. Och sedan...
- Den klär dig verkligen...

Haha, en hund av Rods storlek kan verkligen inte missuppfattas och tas för accessoar. Så snygg som Rod är så måste hon ju mena att jag också är minst lika snygg. Eller? Haha... ;-)

image310 Snyggingen badar!
Foto taget av Lis Storm, matte till
Bella och Thaba


Kommentarer
Postat av: Jessica P

Jag bara längtar efter att Pers pappa ska gå i pension (sommaren 2008 gäller just nu) och det kan bli seriösare hundplaner...http://www.canis.se/oppdretter/rasepres.php?raseid=54&rv=1
Ovanstående är ett starkt kort just nu, men låter också som en utmaning så jag funderar över lite mer "snälla", ja inte snälla, men kanske enklare hundar, så som golden som jag också gillar...vi får väl se. Hur går det med semesterplanerna? Tänkte vi kunde ses :)

2007-04-18 @ 20:15:19
Postat av: Anna

Jag kanske menade att du ser respektingivande ut, skolfröken som du är! Nä, det är väl klart att hon menade snyggheten - försåvitt du inte har någon ridge som jag aldrig lagt märke till?
Kram
Anna

2007-04-19 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback