Här är sommaren!

Som om någon högre makt hört våra böner kom sommaren som på beställning i samband med familjen Bäckström-Wallins besök i staden Kalmar. Vi har turistat i vår hemtrakt och visat upp Kalmar och Öland från deras finaste sidor, i sol och grönska. Naturligtvis har vi utmanat gästerna i Settlers och husse fick se sin segersvit krossas av byggmästare Lars... Nova har underhållt oss storligen och Roddan är helt slut av allt ståhej.

image471
Mmm.. bajsblöja luktar gott säger Roddan.

image472
Roddan åkte kungligt därbak i Saab:en med Novis vagn.

image473
Vi ville hälsa på kungen på Solliden, men han var inte hemma (ute och festar med Carola enligt löpsedeln) plus att han ville ha 65 spänn per skalle för att se hans trädgård - aldrig!

image474
Finaste killen på hela Öland... med Borgholms Slottsruin i bakgrunden.

image475
Men vem har stoppat huvudet i sanden? Inte en struts i alla fall!

image476
Det fanns bara en som ville bada i den äckliga sjögrässörjan i Bjärby och han heter Rod.

image477
Novis borstar tänderna och Roddan har knappt klivit upp än...


Kommentarer
Postat av: VQ headquarter

Hej. Tack för vykortet oxå har jag ju glömt å säga. Det är obeskrivligt kul att få ett RIKTIGT handskrivet papper med motiv på nu i dessa mail o sms tider. Med anledning av dina foderbytes tankar, så känner jag att vi som uppfödare borde backa upp och komma med bra tips o råd.
Men tyvärr tvingas jag att göra dig besviken. Jag har en bestämd åsikt att växande hundar skall äta ett bra balanserat foder. ENBART hundfoder under denna tid... Sedan får man ge sin hund vad man vill.. ett foder behöver inte vara bra bara för att det kostar svinmycket... prova dig fram försiktigt. Sedan har jag hört att hundar inte kan tillgodogöra sig Omega3?? om det stämmer vet jag inte.. Våra får en kapsel varje dag i alla fall... I övrigt äter de Royal Canine...
kram på er. Det kommer bli alla tiders kul på Öland
Det lovar jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback