Inte många knop

Här görs inte många knop, det är mest jobbochjobbochjobb, som Askungen säger... Men för Roddan har det blivit långrastning varje kväll den här veckan i alla fall, så egentligen är det inte alls synd om honom.

Måndag: Långis med "farfar"
Tisdag: Långis med matte och Anna och Maja
Onsdag: Långis med matte och hennes kollega Johan
Torsdag: Löparrunda med husse

Och i helgen får vi besök, av mattes kompis J, då ska vi ta henne till svampskogen eller till Öland.

image545
En rödögd och skelögd hund i skogen... men det är faktiskt Rod!

Det börjar bli svalare och på natten sover han djupt emellan oss, gärna under täcket och zzzzznaaaaaarkaaaaar.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej!
Vad ska jag kolla på? Den länken fungerade inte!
Jag e himla nyfiken av mig....
Kram Tessan

Postat av: Tessan

Hej igen!
Hittade Böda utställningen om det var den du menade?? 1700 hundar,inte illa pinkat =)!

2007-09-21 @ 17:43:38
URL: http://vqoogieboogie.blogg.se
Postat av: Zindra

hej kompis! Skönt o höra att du har d bra. Akta dig för kvalster i nosen...sånt har jag skaffat mig =S Voff Voff favvis

2007-09-22 @ 07:02:12
Postat av: Blixtra

Inte kan man ligga under täcket Roddan. Asvarmt ju. Jag sover allt på golvet jag. Men så har jag kanske aningens mer päls än du förstås. Voff

2007-09-25 @ 08:16:55
URL: http://blixtra.web1000.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback