Ljuvliga fredag!


image560

I våras anmälde jag oss till en fortsättningskurs i spår och sök. Något som jag sett fram emot länge länge, men vid en närmare koll i kalendern så har jag sett att nästan varje kurstillfälle krockar med att vi är på annan ort, så vi har tyvärr fått avboka vår kursplats, tråkigt nog. Dessa lördagar kommer vi bland annat vara på Gotland och i Lund. Så vi får själva styra upp spårande och sökande. Alla hugade deltagare kan väl "signa upp" bland kommentarerna. Tills dess och större delen av hösten kommer vi ägna oss åt sådant som dagens bild så väl illustrerar. Roddan i ett nötskal!

Roddan ska i alla fall få vara studie- och träningsobjekt åt Majas matte Anna som går hundmassagekurs på Hundens hus i höst.... Det kommer vara mycket uppskattat!

Äntligen fredag! Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Anna och Nisse

Behöver ni spåra efter rådjur är ni välkomna att ta för er härute!! Här är det gott om "odjuren"!
Ha det bra i helgen!
Anna

Postat av: Tessan

Jaaa, tänk om det kunde vara fredag varje dag... Kenzo går inkallningskurs för tillfället, men smart som han är så vet han att det är kurs och sköter sig ypperligt. Gucci har börjat sin valpkurs och även hon sköter sig. Hoppas att ni har det bra, kram från Tessan!

2007-10-10 @ 08:50:32
URL: http://kenzo.gucci.dinstudio.se/
Postat av: Anna och Maja

Hmmmm jag har varit sååå lat. Ska vi ta en ryck och massera "lilla" Rod någon dag??? Dubbel tid hehe.

2007-10-15 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback