Höstdagar

Oj, oj, oj tiden bara svischar förbi. Vi sparkar i höstlöv och sover tillsammans under täcket. Just inkomna från en tur i hagarna runt flygplatsen... förra helgen utflyktade vi på Alvaret med Hanna & Magnus som var på besök. Roddan tackar Hanna för finfina morgonpromenader! Hur som haver på alvaret fastnade Roddan på några fina bilder som kommer här.

image562
Cheese...

image563
Roddan är ett riktigt savanndjur och alvaret är det närmaste en savann man kommer häromkring
image564

image565

image566
Sedan somnade vår prins utmattad med huvudet under kuddarna...

Annars händer det inte så mycket. Roddan har  börjat vakta något mer än innan, lite "muff muff" och lite mer misstänksamhet mot underliga människor. Inte ofta, och det är egentligen inte alls konstigt med tanke på alla studentfyllon som vinglar omkring i vårt kvarter och gärna vill klappa den fina, stor hunden. Tack men nejtack säger vi då... Vi undrar om Roddans lilla vaknade vaksamhet beror på mer hemtamhet eller om han plötsligt av någon anledning blivit mer osäker. Vi låtsas helt som om det regnar... och låter inget fyllo klappa honom alls.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej igen, Vikings matte här.
Ville bara ge er adressen till vår och vår nya lilla valps hemsida. Vi kom hem för en vecka sen med världens minsta ridgeback tror jag att han är.

Hälsningar
Karin

Postat av: Anna och Nisse

Får jag klappa honom om jag lovar att hålla mig nykter?

Anna

2007-10-23 @ 12:40:48
URL: http://web.telia.com/~u48017546

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback