Hej solen!

Det är helt fantastiskt, alldeles underbart väder ute, precis som i övriga Sverige antar jag... Husse åkte till Öret tidigt i morse och jag och Roddisen är ensamma hemma några dagar. Vi inledde veckan med att mata änderna i stadsparken. Det är så häftigt att ha en hund som mer är intresserad av gammalt bröd än änder som vaggar runt omkring oss... Fina fina Rod!

Nu på eftermiddagen, kort arbetsdag idag, har vi gått längs havet ett par timmar och vindarna är alldeles ljumma! Både hund och människa blir lyckliga! Dagens grattis går till vännen J på  hennes födelsedag!

image247

Om en timme är det dags för kurs, idag ska vi gå på stadspromenad - något Rod är kung på - eftersom vi gör det flera gånger i veckan. Sedan är vi bjudna till grannarna för att titta på "The Dogwhisperer", fast vi vet inte om vi gillar honom egentligen... Cesar Milan alltså, inte grannarna - dem gillar vi stenhårt! Och inte menar vi Milan personligen heller, utan hans teorier. Vi är mer sålda på Eva Bodfält och Memea Mohlin och så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men brorsan, har du varit på fest :)! Ser lite vinglig ut ;)!! Jag och Balsac lyckades med att dra ner en 2 liters tetra med rödvin för två år sedan när vi var på Gotland, det var jättegott! Det var första gången som jag och Balsac hade FF i ¨vuxen¨ ålder(9 månader) *hihihi*!

Postat av: Jessica P

Tack för den fantastiska visuella chokladasken. Jag är fortfarande avundsjuk på din handstil. Såg på tv idag att Kalmar hade varmast klimat i landet idag. Såg för övrigt min granne med nakenhunden Harry lämna honom utanför porten eftersom han inte lyssnade på inkallningen. Intressant taktik...Han gömde sig liksom inne i trappen på nåt sätt (och jag tittade genom hålet i dörren - och var döavundsjuk. haha)

2007-03-13 @ 21:39:34
Postat av: Helena och Justus

Vad härligt det måste ha varit att gå vid havet i flera timmar i vårsolen - här finns en matte och en ridgeback som är avundsjuka på er :-). Vi tackar så mycket för berömmet i vår gästbok! Jag ÄR hur stolt som helst över min "lille" (32,5 kilo nu) kille :-). Men jag har för mig att även Rod var ute och åkte tåg för ett tag sedan och att det gick bra? Det är ju verkligen kanonbra och roligt när vovvarna klarar av att hänga med på det mesta. Ha det fortsatt gott i vårsolen hälsar Helena och Justus

2007-03-14 @ 19:44:28
URL: http://www.dovier.se
Postat av: Tina & Håkan

Oj Rod fick mig att tänka tillbaka på min "häst tid" Han gör ju en perfekt "Öppna" HA ha
Ja ni har haft fint väder har jag förstått... Rena fösommaren. Ta gärna med er vädret hit nästa helg. Söndag blir bra, men Lördag hade varit super. Vi är många som ser fram emot att träffa Rod med familj.
Hans syster Tara kommer. Brorsan Balsac o Tzaren oxå. resten blir från Halv-syskon kullar. Rod kommer få en RR överdos =0)
kram från oss

2007-03-17 @ 11:38:17
URL: http://www.vereusqoya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback