Hurra!

Nosbild

Hurra, hurra! Vi har fått en plats på Vardagslydnadskursen hos
ReKo! Äntligen ska det bli lite ordning på oss... Såväl hund som matte behöver instruktörshjälp och lite proffsstöd. Framförallt hoppas jag på att lösa detta med hundmöten, för det gör mig galen snart. Jag ser ju hur rädd Rod egentligen är, men han spelar tuff och kaxig och jag har svårt att hålla i nästan femtio kilo hund på ett bra sätt och givetvis är vi inne i den onda cirkeln där jag kortar upp kopplet bara vid åsynen av en annan hund, och jag ger mig fanken på att han kan höra mina dunkande hjärtslag. Hoppas bara inte vi får stå i skamvrån för dåligt uppförande på kursen...

Idag har han i alla fall uppfört sig bra när vi har varit på bullkalas hos vännen E. Hurra!

I övermorgon kommer husse hem för lång tid! Hurra för det också!

Kommentarer
Postat av: Jessica P

Hej gänget!
Vad mycket bra nyheter det var på en gång. Jag menar, Rod är ju supervacker och kommer passa bra både i fotostudie och lydnadskurs. Glad för det! Igår introducerade vi Marie och Anders i Settlers, så nu är det kört. Nu spelar vi nästa gång den 31 januari :)

Ha det gott.

2007-01-18 @ 10:24:28
Postat av: Emma

Hurra för er!! Ni är hjärtligt välkomna hem till oss på bullfika fler gånger när andan faller på!

2007-01-18 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback