Veckan i full gång.

Det är otroligt vad snabbt man är tillbaka i sina gamla rutiner. Uppstigning vid sjusnåret tyckte Roddan var lite väl tidigt och det blev en ganska kort och långsam morgonpromenad. Vid lunch var det dock fullt ös och vi gick ned till slottet så Roddan kunde rejsa fritt och ta sig en simtur i slottsfjärden. Kameran var dock inte med så ni får hålla till godo med veckogamla bilder som dock lika gärna kunde varit från idag, men bara i ett annat ljus.

image503
Wihoo!

image504
Men jag kan stå still och posa fint också...

image505
Och när jag rejsat varv på varv blir jag så trött att jag måste vila mig i gräset en stund.

I morgon är det dags för återbesök hos veterinären med Roddans ögon. Eftersom jag måste vara på jobbet för att fotograferas en halvtimme innan veterinärbesöket får Roddan helt sonika följa med till jobbet i morgon. Min roommate tyckte att Roddan gott och väl kunde hänga med honom på rummet, medan andra kollegor tyckte att Roddan skulle vara med på fotograferingen, vi får väl se... Dock hoppas vi att veterinären friskskriver Roddans ögon!

Vi saknar husse i Öret! Kom hem snart!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej!
Kundnumret är 37199 och fakturanumret är 604670.
Hoppas att det funkar med det.
På återseende!
Tessan

2007-08-22 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback