En onsdag i Roddans liv.

Såhär började Roddans onsdag:

image484
Vi vaknade av dunder och brak och åskan som skallrade mellan husväggarna. Roddan sökte darrande skydd under köksbordet tills åskan bedarrat.

Efter ösregn och åskknallar sken solen upp och vår efterlängtade busdejt i Nisses trädgård på Dunö kunde äntligen bli av. Två tonåriga grabbar som ömsom jagade, ömsom brottade men mest svettades och tvättade varandra kärleksfullt.

image485
Nisse har en egen pool som han visserligen föga begagnar, men Roddan tog sig gärna en slurk... hoppa i däremot var det inte frågan om ens för denna vattenälskande Ridgeback.

image486
Nisse viskar en hemlis i Roddans öra...

image487
Jag ska bara tvätta ditt huvud lite, säger Nisse.

image488
Roddan är så stor, så stor och Nisse framstår som liten.

image489
Gomorrans Galahad a.k.a. Nisse vacker som få!

image490
Givetvis skulle de brottas just där vi satt i godan ro och försökte fika... galningar!

image492
Bollen är min!

image491
Å gud nu är vi helt slut och orkar inte en minut till...


Kommentarer
Postat av: Anna och Nisse

Tjusiga bilder - det är inte bara kameran som är bra, fotografen är duktig också! Jag kommer att sno ett par stycken av fotona!
Nisse är totalt slut ...
/ Anna

Postat av: Tina

Amen asså vad är Nisse för ras????? Jag vill oxå ha en Nisse-hund...... Såååååååå sööööööööt ju....

2007-08-14 @ 02:11:50
URL: http://www.vereusqoya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback