Mattjuven slår till igen!

Idag slog mattjuven till igen! När matte intet ont anande tittade på tv med tinande broccoli på diskbänken hördes märkliga ljud från köket. Och vad skådade hennes norra öga när hon klev över tröskeln, jo en stor brun hund med en bukett broccoli på köksmattan... Behöver jag säga att det räckte med att fråga "vad gör du" för att skammen blossade från Roddisens kinder... 




Följande bilder är från i helgen då vi skulle träna Rod att gå på spångar istället för i vassen vid sidan av...

Balans på spången
"Det här med att gå rakt fram på en spång över en våtmark verkar överskattat tycker jag..."

Balans på spången2
"Om jag går på spången med högerbenen, duger det då?!

Kommentarer
Postat av: Jazmine, Haranyo och Ikaros

Härligt blog, intressant och varm läsning, märks att ni skriver med "kärlek" ;)Fantastiskt kul att se att det fungerar så bra för er och att ni verkar nöjda med byte av ras :)
Lycka till med allt ni tar för er.

Postat av: Ida

Jag kan inte låta bli att varje gång läsa matt-tjuv. :-)

2006-09-21 @ 21:40:21
URL: http://sunstroke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback