Solokvist

Roddis och matte är solokvist hela veckan då husse är iväg och jobbar. Vi saknar honom båda två! Roddis kan å andra sidan sträcka ut ordentligt i sängen och låna husses täcke, och det är ju bra för en frusen RR. Det är ju nämligen höst nu och matte hade både vantar och mössa på morgonpromenaden i gryningsljuset.

Rod får vara mer ensam när både husse och matte är på sina respektive arbetsplatser, men Rod bara sover, och bäddar upp vår dubbelsäng, så att han verkligen kan sova mjukt och skönt!

Vi ägnar oss åt lydnadspass i trädgården (och ja, vi har en trädgård även om vi bor i lägenhet, mitt i stan). Den är perfekt, med lagoma störningar som passerar förbi staketet...



Följande bilder har tagits av Rods "mormor".

Här bor jag!
Mitt hem är min borg!

MIn trädgård
Här vaktar jag och ingen kommer här fram, här fram...

Kontakt!
Kontakt!

Ölandsbron
Längst ut på Ängö, Kindbergs udde, med Ölandsbron i bakgrunden


Tack för samtalet igår Tina (Vereus Qoya) , det kändes så bra!!!

Kommentarer
Postat av: Lilla syster Lexi

Hallå du stilige storebror. Snubblade hit genom pappa Heros sida, gissa om jag blev glad när jag upptäckte att en halvbrorsa bodde här :). Ni ser ut att ha funnit varandra bra i din nya familj, stort lycka till önskar jag och min matte Linda.
Nospuss// Lillasyster bus aka RV Limited Edition "Lexi"

2006-10-10 @ 22:20:48
Postat av: Hero & Ewa

Hej Hero och jag kommer till Växsjö utställningen,hör av er om ni kommer dit,ring mob .
MVH E

Postat av: Linda o Tzaren

Hej hej!! Jo, här har vi varit och kollat fleera ggr. Härligt att se att han har det så bra Rod...! Jag ser på bilderna att dom små busarna är otroligt lika ibland!! Och många små egenskaper som ni berättar över här kan jag hajja till på och tänka att; det är ju min hund ni berskriver!! Haha

2006-10-13 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback